Kauppa- ja toimitusehdot
Nämä kauppa- ja toimitusehdot (alla ”Ehdot”) ovat toistaiseksi voimassa 9.11.2020 alkaen.
Tietosuojaseloste on laadittu 6.11.2020, ja on toistaiseksi voimassa. Löydät sen osoitteesta https://www.chocolat.fi/fi/tietosuojaseloste
Kun vierailet verkkosivuillamme pyydämme, että tutustut Ehtoihin ja tietosuojaselosteeseen sekä niiden mahdollisiin päivityksiin.
Kaikki verkkokaupassa saatavilla olevat tuotteet voit lisätä ostoskoriin. Lähetämme tilauksesi niin nopeasti kuin mahdollista, yleensä kahden–neljän (2–4) työpäivän sisällä tilauspäivämäärästä. Postin toimitusaika on noin kolme (3) arkipäivää. Huomioi, että yleiset pyhäpäivät, kuten joulu ja pääsiäinen, voivat pidentää toimitusaikaa aiheuttaen viivästyksiä.
Huomioithan myös, että tilauksesi voi viipyä, jos tuote tilapäisesti on varastostamme loppu.
GN Chocolates (alla ”me”, tai ”GN Chocolates”) pyrkii aina pitämään tarvittavat raaka-aineet varastossa, mutta suuri kysyntä, esimerkiksi pyhinä, voi johtaa siihen, että jokin tuote loppuu kesken. Valmistamme tietenkin uusia tuotteita niin nopeasti kuin mahdollista, mutta pidätämme itsellämme oikeuden mahdollisiin loppuunmyynteihin. Otamme viipymättä yhteyttä sinuun sähköpostitse, jos jokin tuote tilapäisesti on loppu.
Otathan ystävällisesti huomioon, että pyrimme aina käyttämään mahdollisimman totuudenmukaisia valokuvia kaikista tuotteistamme, mutta varaudumme tapauksiin, jolloin tietokoneen, tabletin tai mobiilin näyttö vääristää värisävyjä. Tällaiset sävyerot eivät täten oikeuta reklamaatioon.
Joissain tapauksissa jokin tietty väri/tietyt värit voivat äkillisesti loppua varastosta. Myöskään tällainen seikka ei muodosta syytä reklamaatioon, koska sävy- tai värierot eivät vaikuta tuotteidemme hyvään makuun. Tuotteet kuvaillaan tarkemmin verkkokaupassamme.
Huomioithan ystävällisesti, että verkkokauppamme tuotteet ovat myös myynnissä leipomossamme Maksamaalla osoitteessa Kvimontie 224, 66640 Maksamaa.
Harmillisissa tilanteissa tuote on voitu myydä loppuun leipomossa Maksamaalla samaan aikaan kun joku on tilannut sen verkkokaupasta. Varaudumme tällaisiin tapauksiin, ja haluamme korostaa, että päivitämme huolellisesti verkkokauppaa aina mahdollisimman nopeasti.
Kaikki verkkokauppamme ja leipomomme tuotteet sisältävät arvolisäveron.
Ostohetkellä annettu hinta määräytyy tilaushetkellä voimassa olevien hintojen mukaan. Pidätämme oikeuden hintamuutoksiin.
Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostitse. Tilattujen tuotteiden tiedot, kuten hinnat ja toimitusehdot, käyvät ilmi tilausvahvistuksesta.
Verkkokaupan Klarna Checkout -palvelussa voit asiakkaana kätevästi todistaa henkilöllisyytesi ja valita sinulle parhaiten sopivan maksutavan. Kaikki maksutavat ovat turvallisia ja luotettavia.
Käyttämällä Klarna Checkout -palvelua asiakas hyväksyy Klarna Bank AB:n ehdot (alla ”Klarna”), jotka löytyvät täältä. Maksuun liittyvissä kysymyksissä pyydämme asiakasta ystävällisesti ottamaan suoraan yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun. Yhteystiedot ja muut tarvittavat tiedot löytyvät osoitteesta: https://www.klarna.com/fi/asiakaspalvelu.
Pyydämme yrityksiä ja muita juridisia henkilöitä ottamaan meihin suoraan yhteyttä sähköpostiosoitteeseen info@chocolat.fi esimerkiksi suuremman tuote-erän ostoon liittyvissä kysymyksissä.
Posti Group Oyj toimittaa tilauksesi. Huomioi, että suoritettu tilaus tarkoittaa, että hyväksyt Ehtomme, tietosuojaselosteemme ja suostut siihen, että henkilötietosi rekisteröidään asiakasrekisteriimme.
Osoitteesi pitää olla mantereella, jotta toimitus voitaisiin toteuttaa. Tällä hetkellä emme toimita tilauksia ulkomaille.
Huomioithan ystävällisesti, että asiakkaana vastaat siitä, että tilauksesi yhteydessä ilmoittamasi tiedot ovat oikein.
Tuotteemme pakataan tarkoituksenmukaisella tavalla niin, että ne kestävät tavallisia kuljetusososuhteita.
Pyydämme sinua kuitenkin huomioimaan, että tuotteemme ovat herkkiä kosteudelle ja lämmölle. Tällä hetkellä meillä ei ole mahdollisuutta tarjota niin sanottua kylmäkuljetusta tai pakata suklaata lämpöeristetyllä tavalla. Tästä huolimatta meille on ensiarvoisen tärkeää pakata tuotteemme mahdollisimman huolellisesti.
Huolellisesta pakkaamisesta huolimatta pieniä vaurioita voi joskus sattua. Tämä on valitettavasti kontrollimme ulkopuolella. Siksi emme voi korvata pieniä vaurioita, jotka ovat syntyneet toimituksen aikana. Toivomme, että sinä asiakkaanamme ymmärrät ja hyväksyt tämän ennen kuin teet tilauksesi.
Siinä tilanteessa, että GN Chocolatesin lähettämä toimitus ei tule perille sinun tulee ilmoittaa postille asiasta ja tehdä reklamaatio. GN Chocolates ei vastaa postista johtuvista viivästyksistä, kadonneista toimituksista tai muista virheista tai vaurioista.
Ympäristösyistä paketissasi ei ole mukana tulostettua tilausvahvistusta.
Ystävällisesti valitse sinulle sopivin toimitustapa verkkokauppatilauksesi yhteydessä. Alla näet eri toimitustavat.
Nouto kaupasta – 0 euroa
Jos noudat itse tuotteesi leipomostamme yllä olevasta osoitteesta niihin ei lisätä postikuluja. Ota yhteyttä meihin kohdassa 2 mainittuun sähköpostiosoitteeseen sopiaksesi päivän ja ajan tuotteidesi maksulle ja noutamiselle.
Postipaketti Suomessa – 7,80 euroa
Nouto postin palvelupisteestä tai postin pakettiautomaatista. Huomioi, että niin kutsutut pakettiautomaattitoimitukset tulee hakea seitsemän (7) päivän sisällä!
Kotiinkuljetus – 14,50 euroa
Toimitus suoraan kotiosoitteeseesi. Posti ottaa yhteyttä ja sopii toimitusajasta.
Yleistä
Postituskulut maksetaan tilauksen maksun yhteydessä.
Kun tilauksen kokonaissumma on yli 80 euroa toimitus on maksuton.
Tallennamme kaikki tilaustiedot tietokantaamme. Tietojasi ei luovuteta kolmansille osapuolille. GN Chocolatesille on tärkeää, että sinä asiakkaanamme tunnet olosi turvalliseksi henkilötietojesi käsittelyn suhteen. Tietosuojaselosteemme löydät täältä: .
Kuluttajansuojalaissa turvattua 14 päivän peruuttamisoikeutta tuotteen/tuotteiden vastaanottamisesta ei sovelleta meidän tuotteisiimme, koska kyse on elintarvikkeista.
Ystävällisesti lue kohdasta 1 lisää seikosta (liittyen sävy- ja värieroihin), jotka eivät oikeuta reklamaatioon.
Jos poikkeuksellisessa tapauksessa kävisi niin, että käsintehdyt konvehtimme jostain syystä eivät maunsa puolesta vastaa sitä korkeaa laatutasoa, jota olemme sitoutuneet noudattamaan, pyydämme sinua ystävällisesti ottamaan meihin yhteyttä kohdassa 2 mainittuun sähköpostiosoitteeseen. Asiakkaana maksat tässä tapauksessa itse postikulut. Pyydämme sinua säästämään sen kuitin, jonka saat kun palautat tuotteen. Hyväksyttyämme ja käsiteltyämme palautuksen rahat, poislukien postikulut, maksetaan takaisin tilillesi käyttämälläsi maksutavalla.
Pydämme sinua ystävällisesti ottamaan yhteyttä meihin kohdassa 2 mainittuun sähköpostiosoitteeseen, jos sinulla on muita kysymyksiä tai jokin on epäselvää.
GN Chocolates pidättää oikeuden muuttaa Ehtojaan ja tietosuojaselostettaan, ja varautuu myös mahdollisiin varaston poikkeamiin. Ennen kuin asiakas tekee tilauksen verkkokaupastamme hänen tulee lukea voimassa olevat Ehtomme.
GN Chocolates toivottaa nautinnollisia suklaahetkiä!